stefivo114.reismee.nl

de beloofde nieuwjaars blog

beste wensen voor iedereen en gelukkig nieuwjaar!!

mijn nieuwjaar was echt heel gezellig en heel leuk, hoop dat iedereen een hele leuke oud en nieuw had(klopt die zin,nee he?) maar ja maakt nie heel veel uit jullie begrijpen wat ik bedoel, dus oudjaars avond begon met een heerlijk diner met Eric die kwam gezellig bij ons eten, na het eten gingen Eric en Claire eventjes ergens wat drinken(tot een uur of 11) en bleven Aurore Micheala en ik dus achter dus wij gingen gewoon rare spelletjes doen, we hebben potje monopoly gespeeld enzo dat was erg gezellig, dus toen het ff voor11 uur was kwamen Eric en Claire weer terug, en om 11 uur heb ik jullie allemaal gelukkig nieuwjaar gewenst, daarna hebben we even gezellig met ze alle zitten praten met de tv aan beetje kijken wat daar allemaal gebeurd, hier hebben ze helaas niet zo als in nederland een cabaratier die het hele jaar samenvat en er grappen mee maakt dus dat was wel jammer(ik zou de helft van het jaar waarschijnlijk toch nie begrijpen want ik was er niet) dus als ik terug ben in nederland volgend jaar begrijp ik het waarschijnlijk ook niet want ik ben er bijne de helft van het jaar niet geweest, maarja er waren wel andere grappige dingetjes op tv, dus dat hebben we een beetje gekeken ondertussen vrijwel de hele tijd erdoor heen praten enzo want dat is veel gezelliger, Micheala Aurore en Claire gingen ook nog een soort van rare Russische dans doen ofzo wat ook erg leuk was om naar te kijken, en om 12 uur was het natuurlijk vuurwerk en champagne tijd, we waren thuis dus we keken de vuurwerk show van Edinbrugh op tv en wensde elkaar gellukig nieuwjaar natuurlijk, Micheala vond de champagne echt vies, maar ik vond het eerlijk gezegd behoorlijk lekker, daarna nog een tijdje gezellig gezeten en daarna naar bed gegaan, 1 januari niet veel gedaan, 2 januari waren Amrei Aurore en ik van plan om naar Dundee te gaan, dat ging helaas helemaal fout, de eerste 2 bussen die we gingen nemen kwamen allebei niet opdagen, dus na ongeveer 50 minuten buiten staan in een ijskoude wind zijn we maar weer naar binnen gegaan om te kijken wanneer de volgende bus komt, doordat we de eerste 2 bussen gemist hebben miste we daarna ook de eerste trein, daarna na kijken of er nog een goede bus kwam kwamen we erachter dat er geen goede bus kwam dus dat we maar een andere moesten nemen(die doet er veel langer over om naar de stad te komen dan de andere en om die bus te halen moeten we langer lopen) dus toen we eindelijk in de stad waren en naar het trein station waren gelopen en een trein kaartje hadden gehaald waren we 15 minuten te vroeg en daarna na 13 minuten kregen we te horen dat de trein geannuleerd was omdat iemand door een trein was geraakt, toen heeft Aurore Amrei gebeld om dat te vertellen, Amrei zei dat het museum waar we heen zouden gaan in Dundee dichtwas zijn we helemaal niet naar Dundee gegaan, dus ik hoop zeker dat Amrei een leuke dag heeft gehad in Dundee en dat ze makkelijk met de trein terug kon komen, vandaag is 3 januari en ik behlave de blog en de was niet veel gedaan dus ik ga nu maar wat doen denk ik, tot ooit