stefivo114.reismee.nl

howdy

hey

zo weer een weekje voorbij, vandaag begin december, begin van vorige week nie veel bijzonders gebeurd(als je dat zo schrijft), maar op woensdag was er met school, save drive stay alive, wat opzich best wel een impact had, we werden toegesproken door een politie-man een brandweer-man een ambulance medewerker en een dokters-assistenten die allemaal hebben geholpen tijdens hetzelfde ongeluk dus ze hadden het allemaal over 1 verhaal, er was ook een reconstructie van het ongeluk gemaakt en er waren 2 jongens en 1 meisje, meisje ging dood in het ongeluk een van de jongeste was verlamd en de laatste kwam er mee weg met een paar kleine verwondingen, enmisschien een schuld gevoel, hij was de jongen die de auto reed(als dat een goede zin is) en daarna kwam er een moeder die haar man verloren was in een auto ongeluk, en een man die zijn zoon verloren was, ook in een auto ongeluk, en dat had allemaal best wel impact op iedereen wel opzich, donderdag was er niet veel vrijdag overdag was er ook nie veel, in de avond ging Claire Aurore Micheala en ik, naar Micheala haar school voor een céilidh, traditionele Schotse dans, dus we moesten dansen, aan het begin kwamen alle meiden van Micheala haar school binnen dansen,(Micheala zit op een meisjes school) dus die kwamen binnen dansen en daarna mochten de rest van de mensen ook dansen, dat betekent ik dus ook, de eerste dans waar iedereen in mee mocht doen was Gay Gordon's geen idee waarom het zo heet(dat is ook de enige naam die ik me kan herinneren) het was best moeilijk, vooral omdat ik dit nooit eerder gedaan heb en soms dans je in groepjes soms met ze tweeen hangt een beetje af welk lied er gespeeld word en in groepjes is het helemaal een chaos soms, maar het was wel leuk, het eindigde rond een uur of 9 denk ik, daarna zijn we naar huis gegaan, zaterdag had ik een totaal luie dag ik stond op rond 13:00 om ontbijt te pakken en weer terug op bed te gaan liggen en skypen met Marius, niemand had er last van anders had ik het niet gedaan, in de avond ff tv gekeken met Micheala en Aurore, Claire was bij Eric een avondje, toen ze terugkwam rond 11 uur ofzo ging ze vrijwel gelijk naar bed, ik was nog even aan het skypen met Marius en een film gekeken, later kwam Aurore binnen en hebben we nog ff zitten praten, daarna ging ze naar bed en ik dus ook want de film was afgelopen, zondag in de ochtend nie veel bijzonders, weer de wekelijse Stargate marathon met Claire en in de middag gingen we weer naar Micheala haar school, dit keer zonder Aurore die was in Stirling met Luca(andere inter studies student) naar de Lilly procession, wat opzich wel raar was maar niet perse negatief raar maar meer anders raar en daarna weer naar huis de laatste Stargate gekeken gegeten, vandaag niet veel bijzonders.

done, tot volgende week/keer

Reacties

Reacties

Loes!

hallo Stefan,weer een heel verhaal! Goed hoor! Een heel andere leefwijze daar?
Dat heeft best een groot impact,die verhalen over een groot verkeersongeluk.
En je vermaakt je prima,zo te lezen! Als je weer in ons kikkerlandje terugkomt,dansvoorstelling graag!
Alles al in kerstsfeer bij jullie? Namens ons een goede decembermaand!! Groetjes!????????????????

Norma

Hey Steef,

Heftig verhaal over dat ongeluk! Kan me voorstellen dat dat wel indruk maakt als mensen dat zou komen vertellen!

Enne, zijn er foto's van je danscapaciteiten? Het klinkt wel of je weer iets bijzonders gedaan hebt he!! Hier is het leven een stuk saaier hoor!!

Geniet nog van alle kansen die je daar krijgt, het is wat TA zei he, zeg nooit nee tegen iets, dan maak je de mooiste dingen mee!

Dikke Knuffel,

mama

Oma S

Hoi Stefie,
Net je verhaal gelezen ,en meteen een appie naar je gestuurd maar dat weet je.
Dansen , ik zie het voor me.
Vooral die groepjes dat zie je wel eens op T.V
Hup met de beentjes!
Zet hem op !
Groetjes ook van opa maar dat hebben we net ook al op
Whats App gedaan .
Tot de volgende blog .

Kirsten

Mijn kleine ( nou ja, kleine.....) neefje aan het dansen!!!! Cool. Dat wil ik zien zodra je thuis ben...:):)

Heftig dat verhaal over dat ongeluk..... Zet je wel even aan het denken, denk ik.... En dat is ook goed.

Waanzinnig veel plezier nog daar!!!

Groetjes vanuit Nieuw-Vennep

Amber

Verhalen aanhoren van mensen die een dierbare hebben verloren? Poeh, was vast erg dramatisch.

Haha, daar komen nog meisjes(- en jongens?)scholen voor? 'Céilidh', nooit van gehoord. Ik heb het even opgezocht op Youtube (pronounced kay-lee ... pardon?), en het ziet er erg vrolijk uit :)

Nou heb ik 'lilly procession' opgezocht maar ik kan niet wijs worden uit wat het betekent. Weet jij wat het inhoudt?

Veel plezier daar verder, ik kijk uit naar je volgende blog ^^

Suzanne

Hiiiiiii Steef!
Verkeersongelukken vertellen op school, klinkt heftig! Kun je daar een beetje fietsen trouwens? Hier is dat levensgevaarlijk, dus ik moet altijd goed opletten.... maar ik hoop dat jij betere (of überhaupt) fietspaden hebt!!

Dansen, wat leuk! Als je nou even wat meer namen opzoekt, dan kan ik dat vragen op het dansclubje waar ik bij zit en dan kunnen we als we terugzijn samen die dansen doen, gaaaaaaf :D
Klinkt in ieder geval supergezellig, kon je 't een beetje? :D ... was het doedelzakmuziek? :D Of violen?

In ieder geval goed te lezen dat je het leuk hebt daar!

Ciao ciao!!

SB

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active