stefivo114.reismee.nl

WOOOOHOOOO

howdy iedereen

het is nu maandag avond, jaaaaa wisten jullie niet he :P

ten eerste, gefeliciteerd papa

ik had een behoorlijke leuke week en een geweldig weekend, dinsdag tijdens fotografie gingen we naar de begraafplaats om foto's te maken van het landschap en dat was erg leuk, vrijdag hadden we een toets voor geschiedenis wat opzich niet bijzonder leuk was maar het ging wel goed denk ik en vrijdag avond ging ik met Claire en aurore naar een soort concert op Micheala dat was alvast echt leuk Micheala zingt in een koor op haar school en er waren nog een paar andere koren en mieden die gewoon op een instrument spelen, mijn weekend was ook echtleuk, zaterdag begon niet zo geweldig, ik dacht dat hockey om 11 uur begon maar het begon om 9:30(geen idee waarom ik 11 uur dacht) maar daarna was het echt leuk, om 3 uur gingen we naar de stad want op zaterdag(22 november was er een groot vuurwek omdat het "bijna" kerst is, dus om 3 uur gingen we naar de stad want er was daarvoor een soort markt ding iets wat niet heel groot maar wel heel gezellig, om Aurore en ik waren te vroeg dus we gingen alvast even rond kijken voordat de rest er was, om 3 uur kwam Shanna,Paige kwam later wanter was iets mis met de water pijp ofzo,dat verhaal heb ik niet helemaal gevolgd, dus toen gingen we nog een keer rond kijken op de markt en er om heen toen kwam Paige, en toen hebben we nog een rondje gedaan en toen kwam Merlin endaarna zijn we naar Blend gegaan om 10 minuten ofzo te wachten totdat de parade begon, de parade was leuk er waren 3 Pipe bands en dat isnatuurlijk altijd goed daarna kwam er ook nog z'n Chinese draak en leeuw die zien er echt grappig uit, ik heb er helaas geen foto's van want het was veel te donker voor mijn telefoon en ik wist niet dat er een parade was dus ik had mijn fototoestel niet meegenomen, Peter Andre, een bekende Schot, tenminste daar zijn de meningen over verdeeld sommige vinden hem bekend en andere zijn het daar niet mee eens maar ik noem hem lekker gewoon bekend, hij was ook in de parade en op het einde heeft hij het vuurwerk aangestoken, er waren nog wel veel meer dingen in de parade maar ik kan niet alles opnoemen,ohja op de markt, of meer ernaast, waren ook nog een paar mensen met doedelzakken en drums, en die speelde the muppets op de doedelzak, daarna zijn we achter de parade aangelopen en ons door allemaal mensen heen geworsteld, en toen stonden we redelijk dicht bij het podium, nadat ik 2 keer achter gebleven was omdat ik achter een paar gekke mensjes stond die totaal nutteloos stil gingen staan, eerst werd er wat gezongen en daarna heeft Peter Andre het vuurwerk aangestoken, het was best groot en erg leuk, daarna gingen nog meer mensen zingen, en ik krijg het ijs koud want ik me eige niet goed voorberijd op een hele avond buiten staan, dus ik had alleen me vest en een shirt aan(voor de flauwen mensen onder ons, ook een broek maak je geen zorgen) dus de kou was op dat moment niet erg leuk maar nu ik eraan terug denk vind ik het eigenlijk hilarisch, toen ik daarna thuis kwam heb ik met Claire Micheala Aurore en Eric(Eric half) Hunger games Catching firegekeken, en daarna naar bed gegaan, zondag ben ik samen met Amrei en Shanna naar Teenage Mutant Ninja Turtles geweest(film) en daarna zijn we naar het park gegaan rondgelopen, praten en daarna naar Blend om nog effe wat te drinken en nog effe praten en daarna praten, vandaag was het echt een geweldige dag, niks bijzonders gebeurt wat heel leuk is maar het was gewoon een leuke dag, ik ben naar de dokter geweest om me te registreren, en de dokter/dokters assistent was heel gezellig en aardig,

dat was alles voor deze keer volgende week weer eentje, of misschien een andere keer, weet nog niet ik zie wel

Reacties

Reacties

Martina

Leuk om te lezen steef! (Wel een hele pil zo hoor zonder punten :P)

Peter Andre, die is best bekend mag je wel zeggen!
O oo ooo oo Mysterious girl (nummer van hem) was een grote hit :)

Veel plezier verder.

Norma

Hey Stefan,

Leuk om te lezen weer!

Enne, doktersassistentes zijn altijd gezellig en heeeeel aardig he ;-)

Knuffel, mama

Oma.S

Leuk Stef om weer een blog van je te lezen.
Ik zat mij toch en beetje te vervelen, dus had ik weer iets te doen.
Fijn dat je zulke leuke dingen meemaakt,ga zo door.
Groetjes van oma en natuurlijk ook van opa.
En appen doen we ook regelmatig , altijd gezellig.

Myrthe Yara

Hola Stefan

Leuk verhaal, mijn weekend voelt ineens belachelijk saai in verhouding tot de jouwe =p Ik heb wel het 6e seizoen van Supernatural uitgekeken (ja, Martina I'm getting there)

mjmijnders@gmail.com

Hoi Stefan, ik heb nog een map van vroeger met een for van ene Peter André erop. De zanger van een of andere boyband dacht ik. Is dat dezelfde als die semi-beroemde schot denk je??? Groetjes, Marjan

mjmijnders@gmail.com

Er staat for maar er moet foto staan ;-)

Martina

Heel goed Myrthe en ja Marjan, dat is dezelfde!

Amber

Nou, die geschiedenistoets zal vast wel goed komen, je hebt daar zoveel geleerd over veldslagen ;)

22 november is bijna Kerst? Hahahahaha, enthousiast volkje. Klinkt erg mooi allemaal met die parades en bands! En dus ook nog een BS'er (Bekende Schotsman) ontmoet, zo zo.
Nou, nu ben ik weer helemaal gerust gesteld nu ik weet dat je ook een broek draagt op de nachtelijke feestdagen, daaro ;)

Mooi om te horen dat je er zoveel leuke dingen doet. Groetjes!

Suzanna

*grinnikt* Hahaha, Steef, je blog is echt grappig XD

Maarre, was je soms op blote voeten naar die parade? >:) (tja, daar vraag je natuurlijk om he)
Maar klinkt hartstikke leuk!! Je voert nogal wat uit! Hoe gaat het met Engels eigenlijk, ik neem aan dat je dat inmiddels vloeiend spreekt? :D

22 November bijna kerst.... hoe werkt dat nou weer? XD Leer ze Sinterklaas, ha. Lekker het Sinterklaasjournaal kijken :P

En die Peter Andre ken ik niet..... (gaan wij blog-lezers en schrijvers nu ook al de discussie houden of hij wel of niet als bekend kwalificeert? XD)

Maar fijn dat je het zo leuk hebt!!
Groetjes!! :D

Kirsten

Super te lezen dat je het er zo naar je zin hebt!!!! Weet je al wat je voor je geschiedenis toets had??? Het zal allicht beter zijn geweest dan al mijn cijfers voor geschiedenis..... Ik vond het maar een blubber-vak!!!!
Veel plezier daar verder met alles, maar daar hoef ik me geen zorgen om te maken geloof ik...
Groetjessssssssssss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active