stefivo114.reismee.nl

ik leef nog

hey,

het heeft een tijde geduurt voor een nieuwe blog maag hier is er weer eentje, er is behoorlijk veel gebeurt dus ik begin maar bij het begin van de vakantie, in het begin van de vakantie is niet veel gebeurt ik heb lekker niks geaan lekker beetje thuis gezitten en uitrusten, de tweede week heb ik meer gedaan, maandag(20 okbtober)ben ik eindelijk naar het Black Watch museum geweest, dat was erg leuk en interessant en kosten mar 3,50 pond, dinsdag(21 oktober)gingen Aurora, Lissy, Emma, eneen vriendin van Lissy van wie ik de naam ben vergeten, dus dat was erg gezellig we zijn naar Stirling Castle gegaan, daar was ik al geweest met geschiedenis maar dat was geen probleem want de rest wilde er toch niet in, wat wel te begrijpen is want het was behoorlijk duur, daarna zijn we naar het Stirling Shopping-Centre gegaan, wat eigenlijk best wel een leuk Shopping-Centre was want het had een paar leuke winkels, had het z'n winkel met allemaal leuke dingen die je totaal niet nodig hebt maar gewoon leuk zijn, zoals een messenhouder in de vorm van katana's/Samurai zwaarden(oud japanse zwaarden) of een boekje over hoe je kan communiceren met R2-D2(Star Wars robot die alleen maar spreekt met lange en korte en rare bliepjes), het had ook een beker die niet om kan vallen, je kon het testen en het kan inderdaad niet om vallen tenzij je er echt kracht opzet, en nog veel meer rare dingen die erg grappig zijn, daarna gingen we naar een grote dvd/cd winkel, en daarna zijn we wat gaan eten in een raar pizza restaurant, waar je bijna alleen maar pizza kon bestellen, dat heb ik dus ook gedaan maar de pizza viel een beetje tegen helaas, ik heb nu wel een 30% korting bonnetje voor het pizza restaurant, daarna zijn we nog een beetje rond gelopen in Stirling zelf, en daarna zijn we weer naar Perth gegaan, met de bus gingen we, dat was duurder dan verwacht maar het was niet zo heel erg opzich, woensdag een beetje door Perth gelopen en naar Blend gegaan, en daarna niet veel meer gedaan, elke zaterdag of zondag kijken ik en Claire 5 star-gate's(science fiction serie), de eerste maandag(27 oktober)na de vakantie begon de Highland trip, Aurora en ik gingen op de maandag ochtend terwijl Amrei en Merlin op de zondag gingen, dat kosten nog 50 pond extra, wat opzich geen probleem voor mij was maar Aurora wou dat niet dus ik ging gewoon ook maandag was gezelliger voor haar, dus we gingen naar het interstudies hoofd gebouw, waar we er achter kwamen dat dat niet de plaats was waar we moesten zijn maar we moesten vfrijwel naast het station waar we net vandaan kwamen 10 minuten gelopen hebben naar het hoofd gebouw om erachter te komen dat het niet nodig was, terwijl we al te laat waren, we waren dus uiteindelijk 15 minuten te laat, maar we waren nog vroeg want sommige mensen kwamen bijna 1 uur te laat, dus we begonnen al eigenlijk te laat, dus toen we uiteindelijk vertrokken gingen we naar Pitlochry, om daar te komen moet je langs Perth dus we waren om 6,30 opgestaan voor niks want we konden letterlijk het Kasteel zien waar we z'n beetje naast wonen, maarja na in Pitlochry een lunch gehad te hebben gingen we naar Inverness met1 stop en rijden vanaf Pitlochry naar Inverness is behoorlijk lang, in Inverness hadden we een hostel, waar we dus avond eten hadden, en daarna door Inverness zijn gaan lopen ze hebben daar een brug met lichten aan de zijkanten wat best grappig was, de 2de dag gingen we naar Loch rijden wat ook weer een behoorlijk stuk rijden was bij Loch was ook een kasteel, of nou ja wat van het Kasteel over is, daar zijn we ongeveer 2 uur geweest en daarna gingen we weer rijden, we hebben heel veel gereden, maar dat is geen probleem want het uitzicht was erg mooi, de 2de nacht waren we in Fort William that was also very nice the hostel in Inverness was opzich wel een stukje beter dan die in Fort William want daar was de kamer nogal klein maar voor de rest was het echt heel leuk, daarna gewoon naar school gegaan, dit was voor mij doen volgens mij een behoorlijk lang verhaal en het is nu ook over dus ik schrijf volgende week als het goed is gewoon weer een nieuwe zoals ik dee voor de vakantie elke week een nieuwe verhaal

Reacties

Reacties

Norma

Hey Stefan,

Leuk weer een blog van je gelezen te hebben, die hebben we echt gemist! Veel gezien dus tijdens de Highlands tour! Ik ben nu al weer nieuwsgierig naar het vervolg!!

Knuffel van mama

ps: Ha Myrthe, nu ben ik de eerste! :-)

Loes!

Hey Stefan,De natuur en sommige steden en dorpen zijn echt de moeite waard! Is Perth een grote stad?
Leuk hoor je lange verhaal! En hopelijk nog meer excursie,s met mooie plaatsen in Schotland! Nog een fijne zondagavond,en groetjes van ons allemaal!
De van Toorntjes!

myrthe yara

nou moe Norma.. =p

leuk lang verhaal Steef! Ik ben (bijna) altijd wel in de stemming om te lezen, dus zijn dit soort lange verhalen alleen maar welkom :)
Het leukste is denk ik proberen voor te stellen hoe alles eruit zou zien, want hier krijgen we alleen maar een omschrijving en krijgt onze fantasie de kans om de verhalen mooi te maken ^^

Marjan

Hey Stefan, goed verhaal. Zet 'm op in het verre schotland . We zijn benieuwd naar je volgende verhaal. Groetjes van Mar en Wim

Amber

"Een messenhouder in de vorm van Samurai zwaarden, een boekje over hoe je kan communiceren met R2-D2, een beker die niet om kan vallen"... die klinken allemaal eerste levensbehoeften, hoor!!! Haha, supergaaf, zo'n winkel. Weet je de naam nog?

Nou, wat ben je in veel plaatsen geweest in de vakantie! Een hoop gedaan, gezien, geproefd en beschreven. Erg leuk allemaal :)

Je zussie

Yoooo, leuk om even te lezen!!
Dus je hebt nu een kortingsbon voor een pizzarestaurant wat je niet lekker vond? XD
Maar je Highlandtrip klinkt leuk!!
Groetjes aan je familie, ciao!!!

SB

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active