stefivo114.reismee.nl

ben ik weer

Hey,

tijdje geen blog meer geschreven dus hier is er weer een, ik hoop dat alles goed gaat in Nederland, hier gaat alles prima aankomende donderdag vakantie en na de vakantie nog maar 1 week school en dan "studie leave" voor ander halve maand ofzo, in ieder geval ik heb dus intotaal nog maar 2 weken gewoon school en daarna vrij, ik ben dus in de laatste weken veel bezig geweest met het eindigen van al mijn subjects(kan even niet zo 1 2 3 op het Nederlandse woord komen voor subjects) dus afgelopen school weken zijn niet heel interessant(als je dat zo schrijft) geweest maar de weekenden zijn natuurlijk altijd leuk. Claire is jarig geweest dus zijn we lekker met ze 4en uit eten geweest voor haar verjaardag bij Glover Arms wat een gezellig restaurantje is boven aan de 'heuvel' het weekend erna zijn we naar Dunnottar Castle geweest(als iemand op vakantie gaat naar Schotland zou ik zeker naar dat kasteel gaan) Dunnottar Castle was op een mooie plek gebouwd en er was een mooi uitzicht, daarna zijn we naar Aberdeen geweest waar we helaas een beetje laat aankwamen want alle musea waren bijna gesloten dus we zijn maar gewoon even door Aberdeen gelopen en naar Aberdeen university gegaan, waar we ook maar heel weinig tijd hadden omdat we de trein moesten halen waar we daarna bijna te laat voor waren maar gelukkig niet helemaal, we zijn ook nog gaan bowlen met Claire Micheala en Aurore(Micheala had haar enkel verstuikt ofzo dus die bowlde niet maar die was er wel gezellig bij) ik kan de scores niet echt meer herinneren om eerlijk te zijn maar we hadden 3 potjes gebowled. gisteren zijnClaire Micheala Aurore enikgaan golfen(het is golfen toch? of is het golven?) wat erg leuk was, we stonden op een driving range(geen idee wat dat in het Nederlands is, maar een driving range is waar je ballen pakt stil staat en de ballen zo ver mogelijk slaat) dus dat was erg leuk, en daarvoor deden we midget golf wat ook wel leuk was. ohja ik heb vrijdag overgeslagen, vrijdag avond was er een Ceilidh in Perth dus daar gingen Aurore Amrei Merlin en ik heen, het was ook de laatste avond dat Amrei in Schotland was want die is gisteren naar huis gegaan, dus dat was een leuk eind van haar trip denk ik. en vandaag heb ik behalve huiswerk nie echt veel gedaan behalve deze blog schrijven dan, VAKKEN is het Nederlandse woord voor subjects! in ieder geval dit is het einde van deze blog weer,

TOT OOIT

Reacties

Reacties

Fabienne

Leuk weekend dus :p

Kirsten Slagboom

Heey Stefan. Toevallig had ik het er gister met je moeder over dat we een tijd niks van jou en van je zus gehoord hadden. Leuk dus weer iets van je te lezen!!! Volgens mij vermaak je je nog prima daar! Veel succes en plezier de laatste weken op school!

Amber

Hehe, ik zal verwachtingsvol luisteren naar je verhalen wanneer je weer thuis bent en zal stiekem letten op Engelse woordjes die je erin laat vallen ;)
Wauw, je bent alweer bijna klaar met school op die manier. Het is maart! Gelukkig vallen er nog zat andere dingen te doen daar.

Klinkt goed met je verjaardagen, bowlen (midget)golf en bezoeken aan kastelen :D

Golfen doe je met stokken met balletjes. Golven vind je aan de zee :P Ik had ook uit nieuwsgierigheid de Nederlandse vertaling van 'driving range' opgezocht.... hier heet het ook driving range, haha. Al wordt het ook wel 'oefengreen' genoemd, wat op mij overkomt als een luie halve vertaling. Maar goed.

Leuk weer van je te horen en tot de volgende keer!

Suzanne

Hi Steef!

Leuk om van je te horen!! Betekent dit dat je gewoon die hard tot aan je terugkomst vakantie hebt? Het is toch niet eerlijk... geniet er in ieder geval van!! :D

Veel plezier met al je kasteel-bezoeken!! Maak foto's, en ga op zoek naar geheime gangen, valluiken en klopgeesten!! :D

SB

Oma S

Hoi Stef, leuk om weer eens een blog van je te lezen.
dus bijna klaar met school, en dan lekker vakantie ,heb je tijd om je koffer in te pakken, je zus heeft een rugzak dat zou je ook kunnen overwegen, lekker klein.
Dan moet je wel terug om alles op te halen maar ja wat maakt het uit. je kent de taal dus....
Tot ziens Stef.

Myrthe Yara

Heyy Stefan :)

Ik reageer wat laat, maar ik ben ontzettend druk bezig met school; volgende week m'n eindpresentatie en aaaaahh

Daarnaast zijn Amber en ik naar Dutch Comic Con geweest afgelopen zondag ^^
Het was onwijs gaaf & we hebben een bekende acteur ontmoet (!!) Je kent hem wss niet maar hij speelt Kevin Tran in de serie Supernatural ;)

Dat Dunnottar Castle is echt vet mooi (google, google) daar zou ik inderdaad wel een keertje heen willen :P

-hug-

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active