stefivo114.reismee.nl

hallo

hallo

ehm ik heb nu een hele tijd geen blog geschreven maar hier is er weer eentje, ik moet heel eerlijk ik kan me niet heel veel meer herinneren van het begin of midden van januari wat best wel vervelend is maar ik kan me nog wel herinneren dat ik een SE week had en dat ik met Aurore Merlin Amrei en Amrei haar hostmoeder(Anne Stewart) rondgereden zijn in de highlands en paar keer gestopt zijn om stukkie te wandelen en dat we een berg op zijn gelopen(andere dag) en dat we in een soort mini sneeuwstorm kwamen en dat me haar tegen me hoofd aan vroor en er gewoon ijs aan me vingers en oren zat, en ik half dood vroor, wat toen totaal niet leuk was maar nu is het kei grappig en ehm die dag was echt heel leuk maarre veel meer kan ik me niet herinneren van januari, daarin tegen het afgelopen weekend kan ik me wel herinneren en heel erg leuk, op zaterdag gingen we om half 1 bowlen en dat was echt gezellig, en daarna gingen we naar de finale van het indoor hockey vrouwen Dundee tegen Glasgow, Dundee won, wat wel jammer was want ik was voor Glasgow, en ehm ik weet dat dit een hele korte blog was en dat ik een lange tijd geen blog gemaakt heb maar ik kan me echt niet heel veel meer herinneren van wat er daarvoor gebeurd is

Reacties

Reacties

Kirsten

Je hebt het in ieder geval nog steeds naar je zin zo te lezen!! Top. Blijf genieten!! Groetjes vanuit Nieuw-Vennep

Suzanne

Zo hey, is je geheugen vastgevroren of heb je teveel Schotse whisky naar binnen gegoten? XD
Hahahaha je haar aan je hoofd gevroren, dat had ik wel willen zien XD

Hoe kort je blog ook was, erg gelachen, we zien elkaar wel weer XD (als ik voor die tijd niet in de Dolomieten vastvries XD)

Groetjes!!!!!!!! :D
SB

Amber

Hahaha, ik sluit me aan bij de opmerking of je misschien een glaasje teveel achterover hebt gegoten :P

Ach, een rustige maand is ook wel lekker. Hoe is je SE week gegaan?
Oooeeeh, dat klinkt als echt KOUD daar in die sneeuwstorm, dat is ook niet leuk!
Mooi om even een kleine update te krijgen over je activiteiten daaro. Groetjes :)

Oma S

Hoi Stef
Wat is dat allemaal voor gedoe met die bevroren ledematen etc.
Warm blijven hoor!
En januari is nou eenmaal een suffe maand, vanaf nu komt de lente in zicht,en daarna de zomer hieperdepiep.
De tijd gaat snel bedenk dat wel,nu nog leuke en leerzame dingen doen.
Dit is je kans ,grijp je kans.
Verder ontmoet ik je wel weer op de "app"

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active