stefivo114.reismee.nl

hello

hey,

beetje laten blog, normaal probeer ik het op de zondag of op de maandag te doen, maar.. ik had er wel tijd voor alleen geen zin in, dus hier is de blog, op de dinsdag, vorige week vrijwel de hele week was gewoon een saaie week, niks bijzonders behalve op vrijdag avond, we gingen naar een concert van Micheala, we zijn Claire, Aurore, Amrei, Merlin en me eige, Micheala ging natuurlijk ook mee maar die zat niet in de zaal te kijken/luisteren die zong gezellig mee met het koor, zoals jullie als het goed is(volgens mij heb ik het al een keer verteld) weten zit Micheala op een alleen maar meiden school, wat opzich niet relevant is voor dit verhaal denk ik, behalve dat het koor dus alleen maar uit meiden bestond, net als iedereen die een instrument speelt, behalve 1 man die de saxofoon speelde in de kleine jazzzzzzzzzzz-band, ohja en er was een mannelijke viool speler, maar dat waren leraren geloof ik, in ieder geval, Micheala zong in het koor, het concert begon om een uur of 7 maar omdat Micheala meezingt in het koor moesten we wat eerder zijn, dus we waren er om ongeveer kwart over 6, dus we gingen even wat drinken, en ik kreeg een koude warme chocomel, dus na ongeveer een half uurtje gezellig zitten en praten met Clairen en Aurore kwamen Merlin en Amrei ohja en Linda, Linda kwam ook, Linda is een vriend van Claire voor de mensen die het niet wisten(geen idee of ik het eerder verteld had) maar in ieder geval Linda was er ook, die kwamen dus allemaal rond kwart voor 7 binnen, en toen gingen we naar de zaal, we zaten op het balkon, en het waren echt lekker stoelen, beetje weinig been ruimte maar wel lekkere stoelen, en de zaal was echt mooi, veel mooier dan de zaal in Nederland, het concert begon met disco lives, en daarna kwamonce in royal david's city daarna christmas calypso daarna christmas dinner daarna frosty the snowman daarna count on me daarna battle tunes of the pipes(bag pipes) the christmas truce daarna silent night daarna sesame street daarna was het een korte pauze van 20 minuten, daarna ging het concert weer verder met.....eine kleine nachtmusik daarna i still haven't found what i'm looking for daarna o come all ye faithfull daarna you've got a friend daarna in the bleak midwinter daarna last christmas daarna tuxedo junction daarna white christmas daarna let it go(van frozen wat de hele school song en al slaatste the christmas song, dat was het laatste Micheala zong mee met count on me en let it go en nog een nummer maar ik weet nie t meer welke, daarna was het afgelopen en hebben we een paar foto's gemaakt(die ik nog ga uploaden) de foto's waren een met Merlin Aurore en Amrei enik en eentje met Claire Micheala Aurore en ik(Linda maakten de foto's) daarna gingen we naar de stad, Claire en Micheala gingen met Linda naar huis dus het waren Merlin Amrei Aurore en ik, er is alleen niet heel veel te doen op vrijdag avond na 9 uur(blend sluit om 9 uuur ) en geen van ons is 18 dus we komen geen bar in ofzo denk ik(we hebben het niet geprobeerd maar we hadden er misschien iets kunnen drinken dus we gingen naar de bioschoop want naast de bioscoop is een klein cafe achtig dingetje dus we heben daar wat gedronken en daarna gingen we om een uur of 11 naar huis, wat best goed was want om 11 uur was er een nummer 15 die ons veel dichter bij huis afzet dan een number 1 of2, dus dat was geluk, daarna toen we thuis kwamen hebben Aurore en ik nog een film gekeken op de bank, en daarna gingen we naar bed, zaterdag niet veel gedaan, veel tv gekeken en fotografie huiswerk gedaan, zondag hebben we een neppestargate gekeken normaal kijken we stargate sg-1 en nu keken we stargate atlantis, gisteren was het maandag en in de ochtend was het heel glad en Merlin en Paige waren gevallen, vanochtend was het ook glad maar niet zo erg als gisteren morgen word het waarschijnlijk wel weer heel glad want we hadden regen vandaag, maar dat zie ik morgen wel weer, vandaag begonnen we met fotogrfie met het examen(is vroeg dat klopt maar we beginnen pas echt over een paar weken het is nu meer voorbereiden) morgen heb ik weer geschiedenis wat ook erg leuk is nog steeds

dat was het

Reacties

Reacties

Amber

He he, dubbel dubbel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active