stefivo114.reismee.nl

vakantie

hey,

de blog van gisteren is verplaats naar vandaag, waarom? omdat ik gisteren geen blog gemaakt ehbt(geen echt reden dus) het is vakantie hier nu, 2 weken vakantie heeft iedereen, dat is een stuk beter dan de week in Nederland, en na de vakantie de highland trip(ik ga met de organisatie met een trip naar de highlands), een ding weet ik zeker in deze vakantie ga ik naar het Black Watch museum, daar wil ik al heen sinds ik weet dat het hier is, en dat weet ik al sinds vrijwel het begin, dus daar ga ik heen, voor de rest heb ik nog niet echt heel veel plannen, school week was leuk vorige week bij fotografie hebben we portret foto's gemaakt van elkaar en bewerkt via photo-shop zodat het nu gezichten uit de toekomst zijn, eigenlijk dus gewoon gezichten helemaal verpesten en er alles in/op gooien wat je kan vinden, kan dus niet veel fout aan gaan, woensdag 8-10-14 kwam ik er helaas wel achter dat op de Grammar school(ik zit op de Academy maar heb geschiedenis op de Grammar school omdat de Academy geen plek meer had in geschiedenis) dat daar Kayle Brown op 17 jarige leeftijd is overleden aan een hartaanval(ze was niet overledenin de school maar ze was een voor zover ik begrepen heb zeer geliefde leerling), ik denk dat dat het wel z'n beetje was voor deze week

Reacties

Reacties

Loes

hoi Stefan, al Haggis gegeten?

Geen leuk bericht,aan een hartaanval op je 17-de te overlijden! Pluk de dag!!

Geniet van je vakantie,en bezoek het Black Watch Museum! Maar vooral een fijne trip naar de High Lands!

Het allerbeste,namens de van Toorntjes!

Suzanne

Whooo, geniet van je vakantie!!
Veel plezier in de Highlands, mooi!!! :D
Gezichten verpesten, altijd goed >:)

Ciao ^^
SB

mjmijnders@gmail.com

Fijne vakantie!
Lekkerrrr, twee weken.
Groetjes van Wim en Marjan

Kirsten

Heey Stefan
Wat heftig te lezen over dat 17 jarige meisje.... Moet je toch niet aan denken.....

Super te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!! Geniet van dat museum!!! En ik ben heel benieuwd hoe jullie foto's verbouwd zijn...:) Groetjes vanuit Nieuw Vennep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active