stefivo114.reismee.nl

weer een week voobij

hey

weer een week voorbij dit was mijn 5de week hier en ik heb het erg naar mijn zin meestal, ik mis wel iedereen voornamelijk vrienden maar dat komt wel goed, ik ga waarschijnlijk dinsdag beginnen met hockeyen nu mijn hockey stick hier is, deze week opzich niet heel veel bijzonders gedaan, ik ben zaterdag 20-9 naar de bibliotheek geweest er was een ding waar je heen kon komen en vragen wat jouw familie deed tijdesn de 1ste wereld oorlog dat was best interresant nederland deed niks tijdens de eerste wereld oorlog maar ik heb kort geluisterd naar andere mensen hun verhalen en dat was wel leuk daarna was er een soort bibliotheek boeken uitverkoop waar ik even kort heen ben geweest(heb niks gekocht was niks leuks) ik was van plan dit weekend naar het Black Watch museum te gaan maar Claire denkt dat je daar goedkoper in kan komen als je een studenten pas hebt dus ik ga deze week meneer Ross(deputy head) even vraag naar z'n studenten pas en als ik die niet krijg ga ik denk ik zaterdag naar het museum, we zijn vrijdag avond 19-9 weer naar Blends geweest er was weer een open mic avond(mensen kunnen dan zingen als ze willen en ondertussen is het heel gezellig) voor de rest is het opschool gezellig ik had vrijdag 19-9 ook nog een griekse en een portugeese jongen ontmoet die zitten ook op Perth Academy maar die blijven hier wonen voor de rest van hun leven(tenminste dat is wat ze willen),

vragen

Martina,

bij fotografie leren we tot nu toe voornamelijk om goed met een camera om te gaan, weten wat alle instellingen doen enzo.

Amber,

ja die zijn allebei uit Braveheart(maar dat moet je hier niet zeggen hoor dan worden ze boos) en terecht want in Braveheart is de "battle of Stirling bridge" zonder bridge

Reacties

Reacties

Norma

Hey Steef,

Is dat hockey na schooltijd of kies je dat als een soort gym? Ik ben blij dat de hockeystick de reis overleefd heeft, het was om te versturen wel een beetje en onding. Leuk dat je in de bibliotheek geweest bent (je zus is vast trots op je!) wel interessant die verhalen over de 1ste wereldoorlog, die leeft in Engeland ook veel meer dan bij ons he. Je krijgt wel een heel internationale kennissenkring zo he, straks spreek je 7 talen! Veel plezier nog en we kijken weer uit naar je volgende verhaal.

knuffel, mama

Martina

Hoii !!

Ik mis jou ook hoor, dat hoort er natuurlijk wel bij, en dat zal ook met de tijd beter gaan. Gelukkig hebben we internet enz!

Gaaf van de eerste wereld oorlog, het is nu ook natuurlijk precies 100 jaar geleden dat die begon. Ik heb er ook veel van gezien op de belgische zenders, zij waren behoorlijk betrokken hierbij, en op national geographic. Daar hadden ze ook beelden hersteld en ingekleurd.

Goed zo dat het op school leuk is! En al die nationaliteiten bij elkaar zal wel een te gekke mix zijn zo :).

Byeee MJ

Suzanne

Hi Steef!
Leuk om te lezen weer ^^
Biiieeeb! Onze bieb was dicht vandaag... helaas... Maar ik heb wel een kinderboek op een rommelmarkt gekocht XD Het gaat over een eenzaam spook, met zinnen van gemiddeld 6 woorden. ... mijn niveau was ooit hoger XD

Maar leuk om te horen dat het goed gaat!!
Nog gezellig met je familie? ^^
Ik hoor het wel van je! (oh, en als je nog wat typisch Schotse dingetjes weet die je alleen maar leert kennen wanneer je er echt woont, zeg het even - mijn Engels lerares was superenthousiast toen ik zei dat je daar zit! "Oooh, so we have a connection with Scotland! That's nice! You, ask your brother [insert mega lijst]!!!" :P

Ik hoor het van je, en .... hoe gaat het met je accent? :O :D

Ciao ciao!!! :D

SB

myrthe yara

hellooo steef =D

ben toch we behoorlijk jaloers op je hoor, zo'n tijd in Schotland wonen. Maar veel foto's (je weet nu hoe het moet =p ) en die bieb lijkt me erg vet ^_^

-huggg-

MY

myrthe yara

^^^^^^
met MAAR bedoel ik natuurlijk MAAK .. vervelend dat je berichtjes niet kan aanpassen xD

Marjan

Keep up the good work!
En zet 'm op met hockey.
Groetjes,
Wim en Mar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active