stefivo114.reismee.nl

4de week

hey

prima week weer gehad was erg leuk, alleen Merlin en Amrei praten soms een beetje veel duits maar dat kan ik wel begrijpen. deze week mijn eerste geschiedenis les gehad en mijn eerste fotografie les(ik heb weer gewisseld ik heb nu gealic, wiskunde, engels, geschiedenis en fotografie) met geschiedenis hebben we het nu over Robert the Bruce, hiervoor hadden we het over William Wallace(daar was ik alleen niet bij :( das wel jammer maar ik krijg daar nog een keertje uitleg over van me lerares dus das wel erg leuk. fotografie is ook leuk ik heb pas 2 lessen gedaan dus we hebben nog niet zo heel veel gedaan maar wat we gedaan hebben was erg leuk. zaterdag 13-9-14 zijn we naar de highland games gegaan(Merlin Amrei Aurora Emma(Italiaanse studente) en Lissy(Duitse studente)dat was echt heel leuk om 11:40 was er een parade met pipe bands(doedelzakken met drums) perth en district was er ook alleen was wel jammer dat die even een pauze hadden toen ze langs ons liepen maarja kan gebeuren we hebben schotten gekeken die met palen gooiden met stenen met hamers(zelfde als op olypmische spelen het heet hamers maar het zijn geen werk hamers) met ballen aan een touw ze waren niet alleen aan het gooien er waren ook hardloop races en fiets races en er waren veel groepen meiden die mededen aan een schotse dansenwedstrijf metdoedelzak muziek, er waren solodoedelzak wedstrijden en band doedelzak wedstrijden enhet was echt geweldig.

dat was het wel z'n beetje deze week

Reacties

Reacties

Martina

Hey Steef!

Superleuk om weer te lezen, de highland games zien er echt cool uit, de fotos ook trouwens!
Dat palen gooien heb ik volgens mij wel eens op TV gezien, daar moet je nog best sterk voor zijn xD.

Leuk fotografie! Wat doe je daar precies? Leren fotos te maken of ook fotos bewerken enz?

Geen idee wie Robert the Bruce was maar ik heb hem even opgezocht :)

Gr!!

Norma

Hey Stefan, klinkt allemaal weer erg leuk! Wij missen jou, het is hier behoorlijk stil ;-), maar ik begrijp dat jij helemaal geen tijd hebt om ons te missen met al die leuke dingen die jullie doen! (en zo hoort het ook he) Je vakkenpakket wordt steeds leuker, met fotografie en geschiedenis! Wanneer ga je zelf doedelzakles nemen? Lijkt me leuk voor de buren als jullie terugkomen, jij doedelzak en Suzanne viool!
Veel plezier nog he!!

Groetjes Mama

myrthe yara

hee steef! die foto's zijn inderdaad leuk ^^
heb je ook foto's van je huis enzo?

Amber

Echt cool dat je fotografie op school hebt! En gaelic, wat een taal! Robert the Bruce en William Wallace - maar natuurlijk weet ik wie dat zijn... *zoekt snel op* Oooh, Braveheart :P

Die foto's van de Highland Games zien er gezellig uit, zo veel Schotse tradities aanwezig. Leuk weer van je te horen Stefan, veel plezier deze week!

Suzanne

Klinkt goed!! :D

Doedelzakken, awesome!!! :D Op Castlefest mocht ik op een doedelzak spelen... zoveel dingen tegelijk doen!

Paalgooien, wat is er toch mis met die mensen...

Robert Wallace ken ik misschiiiiiiiieeen vaag, even Wikipedia gecheckt :P Vertel me maar alles wat je over hem geleerd hebt wanneer we elkaar weer live zien :P (hij was wel koning van Ierland, dus dat is dan weer positief)

Is je school een beetje normaal te volgen? Qua Engels enzo? :)

Ciao! Veel plezier ^^

SB

Oma S.

Leuk Steef,gezellige foto's
Maak maar snel weer een nieuw verhaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active