stefivo114.reismee.nl

2de week

hey

week 2 is nu ook voorbij prima week geweest opzich niet heel veel gedaan deze week. Tenminste niet veel bijzonders opzich, naar school gegaan waar ik al een stuk minder vaak verdwaalt raak de bus gaat prima we nemen een bus naar tesco(soort supermarkt met allemaal eten maar ook tv's ofzo) en dan lopen we 10 a 20 min hangt ervan af hoe snel we willen lopen. ik heb scheikunde verandert in fotografie waar ik nu voor op een wacht lijst sta maar misschien kan ik geschiedenis nemen en dan ga ik van fotografie weg en doe ik geschiedenis, wiskunde hoef ik helemaal niet te veranderen ik ben namelijk gewoon een wiskunde klas lager gegaan, daar was het best makkelijk en dat viel de leraar blijkbaar ook op want zonder overleg ben ik weer een wiskunde hoger gegooit waar het prima is dit is een andere klas dan de eerste waar ik in zat en hier gaat het prima nu, op de vragen, Martina ik had natuurkunde kunnen kiezen maar daar had ik geen zin in, Edivaldo tot nu toe heb ik het hier erg naar mijn zin en is de school zeker niet saai, Suzanne een bibliobtheek is saai want er zijn alleen maar boeken :P gaelic is moeilijk ja maar het valt opzich wel me groetjes terug, tante Loes, het gaat hier prima eerste week was inderdaad erg vermoeiend de hele tijd nadenken dat je engels moet praten was/is best vermoeiend maar word steeds minder, op school kan ik waarschijnlijk hockey gaan doen maar dat moet ik nog even snel navragen en groetjes terug aan alles toorn-tjes

Reacties

Reacties

Marjan

Hey Stef, dat zijn goede berichten. Fijn dat je het nog steeds naar zin hebt. Groetjes van Marjan en Wim

Loes

Wij vinden je een kanjer! Goed hoor! En al veel regen gehad,of valt het nog mee? Het eten gaat ook goed? Namens ons allemaal,geniet van het leven !

myrthe yara

"alleen maar boeken" ?! THAT'S ALL YOU NEED =D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active