stefivo114.reismee.nl

school

hey iedereen

gisteren eerste dag school, vandaag de tweede. gister was niet heel leuk we hebben namelijk bijna de hele dag in de bibliotheek gezeten, en we hebben vakken gekozen. Ik heb gekozen voor, wiskunde, engels, sceikunde, geografie, gaelic. vandaag dus eerste echte school dag en ik denk dat ik wiskunde en schekunde verander want scheikunde in het engels is te moeilijk en wiskunde is heel anders dan in nederland en veel minder leuk. ik weet alleen nog niet waarin ik het ga veranderen daar kijk ik morgen naar. behalve mijn gast zussen zit er ook een duitse jongen op perth academy, hij is heel aardig en spreek goed engels. we waren gisteren verdwaald met de bus en kwamen 2 uur nadat de school was afgelopen pas thuis, vandaag deden we het 40 minuten sneller

groet

Reacties

Reacties

Marius

Jammer dat je geen Nederlands had kunnen kiezen. Dan kon je teminste leren spellen. ;)

Martina

Gaelic! Awesome

Martina

Hmm, er mist een stukje van mijn verhaal =s

Kun je geen natuurkunde kiezen?

Edivaldo

Ja van die vakken was het te verwachten want ze gebruiken daar natuurlijk andere termen, ik hoop dat je er veel plezier aan zal beleven en ik hoop voor dat de school niet al te saai zal zijn

Suzanne

Hoe is het saai om in een bibliotheek te zitten? XD
Maar die vakken, Gaelic!!! :D :D :D
Is dat niet vet moeilijk?
En scheikunde in het Engels, poeh... dat kan ik in het Nederlands al niet :P
Veel plezier in ieder geval, groetjes aan die Duitser en succes met de busreis ;) Niet weer verdwalen! :P

Loes

En lukt het allemaal? Door alle nieuwe indrukken,niet erg moe? Kan je iets van sport doen? Succes met alles! Groetjes van de van Toorn-tjes.

myrthe yara

net even die school ge-googled, ziet er super gaaf uit steef! =p

ps. heb je ook een foto van jou in het uniform?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active