stefivo114.reismee.nl

hey iedereen

hierbij het begin van mij blog, zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten heb ik de afgelopen 5 dagen een orientatie/introductie gedaan in londen. ik ben daar afgelopen dinsdag ochtend heel gevlogen en toen ik daar aankwam werd ik opgewacht doorannie en nog iemand wiens naam ik vergeten ben :O. we moesten daar nog wel een tijdje wachten op de laatste 2 duitsers(een duitse en die braziliaanse waren geland voor mij) duswe hebben daar dus nog 2 uur ofzo moeten wacht op die andere daarna zijn we naar het hotal gegaanwas heel gezellig ik zat daar dus met een duitse jogen 2 duitse meiden en een brzialaanse meid, en onze leidster annie. was heel gezellig met ze 6en intotaal. we hebben best veel gedaan opzich en we zijn half londen afgelopen, wat best wel vermoeiend was maarja nu hebben we wel alle leuke dingen van londen gezien, we zijn geweest naar: tower bride, big ben, south bank(londen eye staat daar enzo) camden market, covent garden, londen museum, een of andere enorme bibliotheek ofzo geloof ik, we hebben een boot tocht gemaakt over de themes,

P.S kunnen jullie ff appen als jullie dit binnen gekregen hebben dan weet ik dat

Reacties

Reacties

Kiara

Leukk!! Zou ook wel naar londen willen !! Veel plezierr x

Martina

Hoi Steef,

Nou we appen genoeg natuurlijk maar leuk om dit lezen!

Ik ben benieuwd naar je ervaringen in Perth.

Byeeee :)

Suzanne

"Een of andere bibliotheek ofzo geloof ik"?! XD
Hoe durf je! ;) Nee grapje, klinkt gezellig!
London is leuk he!!! :D
Groetjes aan je familie!
La'erzz, laddie!
SB

Anne

heey steef veel plezier in schotland. ga je missen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active